Muratpaşa Belediyesi Turunç Masa İle Vatandaşlara Hizmet Vermeye Devam Ediyor
Antalya’nın Muratpaşa ilçesinde 2014 yılında faaliyete geçirilen Turunç Masa, 444 80 07 numaralı çağrı merkezi, gezici ekipler, sosyal medya, web ve basın birimleri aracılığıyla Muratpaşa’da yaşayan vatandaşların istek, şikayet ve önerilerini dinlemeye devam ediyor. Kuruluşundan bu yana çözüm odaklı hizmet anlayışıyla öne çıkan Turunç Masa, 11. hizmet yılında da güvenilir bir başvuru merkezi olma özelliğini koruyor.
Aralık ayında Turunç Masa’ya toplam 10 bin 950 başvuru yapıldı ve bu başvuruların çoğu başarılı bir şekilde sonuçlandırıldı. En fazla talep ise 935 başvuru ile Güzeloba Mahallesi’nden geldi. Güzeloba’yı sırasıyla 519 başvuruyla Çağlayan Mahallesi ve 443 başvuruyla Fener Mahallesi takip etti.
Aralık ayında sağlık hizmetleriyle ilgili gelen başvuruların büyük bir kısmını oluşturdu. Evde bakım hizmeti, hasta nakil ve diyetisyen hizmetleri en çok talep gören hizmetler arasında yer aldı.
More Stories
Sanatın küresel mabedi Guggehneım’de bir Türk’le iki ilk
CHP’li Beykoz Belediyesi’ne rüşvet soruşturması: Müfettişler ihale dosyalarına el koydu
Son Dakika: Narin Güran cinayetinde yeni iddianame