Otizmli Uğur’un 30 kat dozla öldüğü uzman raporuna girdi! Tüm failler hâlâ sokakta
İstanbul’daki özel bir bakım merkezinde 21 yaşındaki otizmli Uğur Yıldırım’ın 30 kat fazla dozda ilaç verilerek hayatını kaybettiği, üç ayrı uzmanın hazırladığı bilirkişi raporuyla belgelendi. İlacı veren sağlık personelinin kimliği iddianamede net bir şekilde yer almasına ve savcının tutuklama talep etmesine rağmen, 9 sanığın tamamı tutuksuz yargılanmaya devam ediyor. Bakırköy 18. Ağır Ceza Mahkemesi’nde 24 Haziran’da görülen ikinci duruşmada, Uğur Yıldırım’ın ölümüne dair adli tıp uzmanı, farmakoloji uzmanı ve nöroloji uzmanı tarafından hazırlanan bilirkişi raporu mahkemeye sunuldu. BirGün’den İsmail Arı’nın haberine göre üç uzmanın hazırladığı raporun sonuç kısmında, “Otopsi bulguları, ifadeler, hastane kayıtları ile olayın oluş şekli ve toksikolojik analiz…